01 oktober 2010

It’s all in the muscles

Wauw, dit moet toch een van de geweldigste sportdagen zijn geweest, ik heb me serieus doodgelachen xD Het feit dat NG en ik twee uur eerder waren opgestaan om ons in te schrijven voor volleybal en paardrijden was het he-le-maal waard :)

Volleybal: drama

Als ik me het goed kan herinneren, hadden we in de vierde klas een volleybal toernooi. Aangezien wij meestal wat rammen en dan helemaal dubbel liggen omdat de bal aan de andere kant van het veld belandde, hadden wij ons vernoemd naar team DISASTER.

(O nee, voor dat helse Uni-hockey toernooi heette we DISASTER. Tijdens volley waren we gewoon een disaster.)

We hebben zo erg belachelijk verloren xD Niet alleen van onze mede zesdeklassers, maar ook van vierde klassers en het kleine zusje van NG. Yes, I should feel ashamed. Maar het was gewoon hilarisch hoe mijn teamgenoten reageerden. Bij bijna elk doelpunt lagen we dubbel en soms gingen we zo erg helemaal stuk dat het team daarna gewoon weer een punt konden maken, omdat HZ op de grond lag of zoiets dergelijks. Ik weet ook niet hoe we het voor elkaar kregen, maar we konden ook helemaal niet serveren, dus zo verdienden de tegenpartij ook punten :) How easy! Ik moet toegeven, soms wilde ik mijn hoofd door de muur smijten, want die zouden we makkelijk kunnen hebben, en de tegenpartij maar leedvermaak hebben :P Als zij de bal overspeelden, belandde hij of over het net op de grond, terwijl 99% van mijn team kijkt hoe de bal over het net op grond komt óf slaan we zo hard dat hij naar achteren vliegt. Of HZ is aan het kletsen, ziet de bal op haar afkomen en slaat hem in één reflex naar de andere kant van de gymzaal. En dit keer overdrijf ik niet. Als die bal een hoofd van iemand was, zou zijn gebit in zijn hersenstam zitten en aan de achterkant van zijn hoofd uitpuilen, zonder grap. Tijdens het spel hadden we ook een geweldige coach met een dijk van een stem die maar niet ophield en het verbazingwekkend genoeg vandaag nog prima deed! En dan heb ik het natuurlijk over NG die ons tevergeefs probeerde te overtuigen om serieus te spelen. Mais c’est impossible als MA de bal ziet aankomen en duikt alsof er een granaat gesmeten wordt xD Of als HZ’s arm zo gevormd is dat de bal ALTIJD gericht wordt op de scheidsrechter (twee keer) en tegen andere mensen hun hoofd.

Hilarious disaster xD

Na onze niet zo vernederende wedstrijden (27-13 is vrij netjes vind ik.), want we hebben eigenlijk allemaal wel onze kwaliteiten, alleen als je ons samen zet, vraag je gewoon om drama http://www.dramabutton.com . Het was zo fijn om weer met z’n allen te zijn, I’ve missed it.
Na volleybal kwam het echte drama. HZ moest eigenlijk schaken, maar pas om 1 uur, zo laat moesten wij ook paardrijden. Omdat ze niet alleen achter wilde blijven, ging ze mee, en ik nam haar achterop.
Even een algemene oproep:

Unless you feel like killing yourself, never ask me for a lift.
op de fiets alleen natuurlijk. Zodra ik mijn eigen auto/helikopter heb, mag iedereen mee =D

What happened, even kort samenvatten:
Ik kwam mijn fiets nauwelijks op, ik moest echt eerst vijf meter rennend fietsen tot ik op kon starten en bijna tegen een busje reed. Mijn niet zo trouwe possy was er allang vandoor en liet ons aan ons lot achter, om ons vervolgens uit te lachen. Daarna kwamen we aan bij een stoplicht en nadat ik eindelijk was opgestart, was het stoplicht alweer op rood, dus de auto’s achter ons vonden het vast niet zo prettig xD En waar het stoplicht op groen was gegaan, moesten wachten omdat ik met twee km/h voorbij probeerde te fietsen. En het feit dat ik de hele situatie hilarisch vond hielp mijn snelheid ook niet bepaald. Eenmaal aan de overkant kwam er een vrachtwagen langs, HZ zegt nog: Wijk niet uit naar links, er komt een vrachtwagen. Driemaal raden welke richting mijn fiets (dus niet ik!) op ging xD Bijna een f-ing hartverzakking xD Toen besloten we te gaan lopen, wat eigenlijk sneller ging dan het fietsen én veiliger was. Toen we bijna bij NG’s huis aankwamen, zei ik tegen HZ dat ze weer achterop moest klimmen, zodat het zou lijken dat we de hele rit gefietst hadden. Echt, we komen voorbij het raam, ik zie glimlachen van oor tot oor in het raam, damn, hoe happy kun je kijken xD De rest van onze tijd hebben we besteed aan brownies eten, kletsen, op de laptop klooien, broodjes eten, muziek luisteren en lachen.

Natuurlijk werd het later en moesten we naar paardrijden. Raad eens wie er weer achterop ging? Ze lijkt wel gek :P Ik ging wel sneller dan daarvoor. (browniepower!) We fietsten weer een stukje, op een gegeven moment zelfs op de stoep en zorgden praktisch voor een verkeersontstopping. Het zielige was vooral dat ik de heuvel niet op kwam xD Dat is echt schandalig, want dan blijf je halverwege een helling van 10 graden hangen xD Dus tsja, dat hebben we ook deels gefietst en gelopen :P We kwamen er wel uiteindelijk en na die immense paarden te hebben gezien (sommigen met een hoofd net zo groot als mijn romp), gingen we paardrijden! For the first time in my whole life and it went well =D

Dus NG, je wens is uitgekomen, je hebt me op een paard gezien =D Beviel het je? xD

Mijn eerste paard (eigenlijk pony geloof ik) was Unoxx en dat was echt super, niet alleen vanwege zijn naam :) Ik wilde eerst op Kingston (geloof ik) maar MA had die ingepikt. Op het einde was ik toch blij dat ik Unoxx had :P Het draven was eerst wel pijnlijk aangezien ik eerst niet goed kon staan dus dat hopsen ging niet zo soepel en dan krijg je klappen van het zadel, auch. Maar het ging vrij goed, yeaah. doordat een paar mensen niet waren komen, mocht ik na een getal te hebben gekozen onder de tien (zes, voor de nieuwsgierigen) nog een keer en toen ging ik op Khyber (die naam kon ik gisteren echt niet onthouden, maar nu wel!) die een beetje eigenwijs was en de hele tijd achter zijn broer aan liep, dus soms gewoon aso voordrong :P Maar ik mocht wel alleen rijden, dus ik ben vooruit gegaan! Ik zou wel nog een keer willen, maar mijn spieren blijkbaar niet, cause I’ve got some muscle ache, “if that’s an excisting word, prob not.”

Kortom, het was voor mijn gevoel de beste sportdag die ik ooit op deze school heb gehad :) Jammer dat ze het dit jaar pas doen, ik zou volgend jaar ook wel willen:P

That’s all folks! x

2 opmerkingen:

  1. IK GA NOOIT MEER BIJ JOU ACHTEROP...DAMN!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahahaahha X""""""""""""""""""""D Ik heb het net samen met mn moeder gelezen en we gingen echt helemaal stuk (A) Vooral om jouw fietstalenten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)