30 mei 2010

the final countdown

It's the final countdown
Morgen is mijn laatste werkdag bij Dirk. Eigenlijk vind ik het best wel jammer, ik ga mijn collega's en klanten missen, haha. Maar ik heb wel die uitslaapzaterdagen gemist, en de dagen dat waneer ik thuis kwam van school, in makkelijke kleren op de bank te hangen, HEERLIJK! Ik heb deze maand wel belachelijk(lees: geweldig) veel verdiend + vakantie geld, dus beter :D
Laatst zat ik achter de mandjeskassa en waren er twee klanten, één zeurend wijf (zw) van in de 50 ofzo.
Ik ben dus aan het scannen, van de klant voor die twee en ik hoor opeens: Ja, dit is echt onbeleefd. Dit kan niet.
Ik keek dus zo, en ik dacht dat diegene voor haar had voorgedrongen, maar dat was niet zo.
ZW: Dit is echt onbeleefd, vind u niet? Belachelijk, deze jongen.
Vrouw na ZW: Inderdaad.
ZW: Deze mandjes zijn helemaal niet gemaakt voor deze kassa. Ik vind het belachelijk, hij hoort gewoon in een andere rij die jongen. Mevrouw, kun je met dit mandje bij deze kassa? *het was zo'n XL mandje met wieletjes.*
Ik: Ja.
ZW: O. Nou, ik vind van niet. Dit is toch een snelkassa, dit noem ik niet snel (WAT?! Twijfelt u aan mijn snelheid?!) Het systeem van je kassa is niet voor zulke kassa. Nee, ik vind deze jongen gewoon onbeleefd.
*Klant met vele boodschappen was druk bezig, en negeerde haar volkomen. Ik dacht nog, straks zie je dat die vrouw voor niks praat omdat diegene geen Nederlands kan*
Ik vraag dus aan HA: Mogen deze mandjes bij deze kassa?
HA: Ja, dat mag.
ZW: Dat is belachelijk, dit systeem is niet gemaakt voor zulke mandjes. Nou, dan komen wij de volgende keer ook met zulke mandjes
Trut. Sommige mensen willen gewoon een bitchslap.
HA: YTsja, als je een stuk of 4 spullen hebt, en het is druk bij de andere kassa's, vind ik wel dat je mag.
ZW: Dit noem ik niet vier spullen. (okay, het waren er 30 ofzo, amar het ging vrij vlot.) Deze jongen is gewoon onbeleefd
Klant: Mevrouw, ik ga niet eens naar u  luisteren, want weet u, ik ben geen jongen.

BURN! gedist, haha. Opeens was het stil:P
Die vrouw was echt scheef, je zag duidelijk dat het een meisje was. Nou ja, meisje. Een jongedame. Alleen maar omdat ze kort haar had, tss. jullie hadden kunnen weten dat het zo zou aflopen, aangezien ikin het verhaaltje niks heb vertelt over dat het een meisje of een jongen was. Geen vrouwelijke bezittelijk voornaamwoorden ofzo.

En dan had je ook nog, de valse bommelding:

Er was zo'n man, die stond bij de emballage afdeling, dus waar je flessen inlevert. Op een gegeven moment zat dat ding vol. Die gast stopt het erin en opeens hoor je zo'n alarm afgaan. Een paar seconden later kwam er een andere man aangelopen van buiten en die keek naar mij en toen naar die man met die flessen. Opeens begint hij lachend te rennen en schreeuwt: HET IS EEN BOM! RENNEN!
Ik had eenmanslol xD

en dan ga ik nu beginnen met Barcelona Day 4, want dat heeft lang genoeg geduurd:P

see ya next time! x

1 opmerking:

  1. En nu ben je eindelijk klaar, dus nu heb je genoeg tijd om Barcelona dag 4 af te maken!!! =D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)