23 mei 2010

Handjesgekte

Mijn 80e bericht!


Wauw, ik ben blij dat ik niet in de Albert Heijn werk, want serieus die actie met de WK Handjes bij Dirk zijn killing O.o
Gekke shit, serieus mensen zijn echt gierig ervoor.
Wat? Ik heb 43 euro aan boodschappen besteed en ik krijg maar 2 handjes? Maar ik heb 3 kinderen, ze gaan ruzie maken, mag ik er nog een?
NEE!
Serieus, laatst zat ik als een loner in een hoekje gratis Handjes uit te delen, één per persoon, een starterskit. Dat hield in, een placemat, een stickervel en één gratis handje mits je boodschappen had gedaan in Dirk.
Mensen zijn f-ing sneaky, zijn ze met z'n drieën, komen ze allemaal één voor één hun kit ophalen. Of ze gaan bonnetjes zoeken om aan mij te geven, gierige shit:P
Er was één meisje en die was zooo freaking vervelend. Ze was een jaar of 12 en was standaard handjesgek. Haar moeder MOEST en ZOU en GING boodschappen doen in Dirk.
Eerst ging ze aan mijn hoofd zeuren ja, mijn moeder heeft voor 50 euro boodschappen gedaan en ik krijg er maar één?
Ik: Ja,
je krijgt er maar één, want het is een starterskit, ass. De week daarna zou het pas ingaan.
Zij: Ik moet er meer dan één hebben, ik heb nog een broertje en die gaat ruzie met me maken.
Ik zag aan haar hoofd dat ze enig kind was.
Ik: Je krijgt er niet meer, het is één per persoon.
half uur later
Zij: Ja, kijk, ik kom nog een starterskit ophalen
Ik: Je hebt er al een gehad
Zij: Ja, maar mijn buurmeisje is ziek, en ze wilt er graag één, straks zijn ze op
Ik, helemaal zat, geef me over en geef het aan haar.
Kwartier later
Zij: Een vriendinnetje van me wilt ook een starterskit
Ik: NEE, je krijgt er geen!
Zucht, laat haar zelf maar komen halen
Zij: Ze kan hem niet halen
Ik: Je krijgt er niet nog één!
Zij: Okay, voor mijn nichtje dan
Ik kijk haar aan met een geloof-je-het-zelf blik, en ze heeft zich nu verlinkt, bitch.
Grrr.

Je hebt ook mensen die ruzie gaan maken om handjes, die gaan tegen je schreeuwen: Ja, ik heb 3 dochters en een zoontje en ik heb 40 euro besteed aan boodschappen, ik krijg er maar twee, wat moet ik nu voor mijn kinderen doen? Ik wil er nog één, het scheelt maar 5 euro, geef me er nog één, ze zijn toch niet waard, wat een bullshit dat je me er niet een wilt geven.

Meneer, ik heb een 5&^$%^#%^#$^contract getekend dat ik mensen niet meer geef dan op het bonnetje staan, dus ik mag u niet meer geven =.=

Serieus, mensen zijn echt gierig voor handjes. Ik heb er maar twee, en je ziet mij ook niet die hele doos onder mijn shirt verstoppend naar huis gaan, toch?:P
Maar, dit is mijn laatste week, dus ik hoef geen gierige klanten meer die één pak chips kopen, met een 50 euro biljet betalen en dan nog om een handje gaat zeuren te zien=D
Ook hoef ik niet meer 45839589x te bellen dat mijn handjes op zijn, en dan boze klanten te krijgen die zeggen: IK HEB RECHT OP EEN HANDJE!
Wat lullig is, dat als mensen boodschappen doen voor 14.99 dat ze ook geen handje krijgen xD
Dan zit ik echt zo van: Tsja, ik mag u niet eentje geven MUAHAHAHAHAHAHAHAH.

Ook maken sommige mensen van die flauwe grappen xD

Ik: 45 euro en 65 cent a.u.b. Spaart u handjes?
Klant in kwestie: Hartjes?
Ik: Nee, handjes
Klant in kwestie: Hondjes?
Ik: Nee nee, WK Handjes? *wijst naar de doos met handjes*
K.I.K.: Oh, Handjes. Wat zijn dat?
Ik: Kleine poppetjes voor WK
K.I.K.: Wat kun je daarmee?
Ik: Eeh, spelen?
K.I.K.: Nee dank je, ik heb er al twee =D

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA X""""""""""""""""D
ofniet.

Of:

Ik: 16,95 aub. Spaart u handjes?
K.I.K: O, dat zijn van die dingen hè? Geef ze maar
Ik: A.u.b.
K.I.K.: Ze zijn niet voor mij hoor, voor mijn dochtertje

Jaaaaaaa jaaa:P

Of:

Ik: Spaart u handjes?
K.I.K.: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
ik in shock :)



That's all folks.

COMING SOON:
Barcelona: day 4 

see ya next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)