05 mei 2010

Steiger

Ik houd niet van opscheppen, maar ik moet wel een van de mooiste uitzichten hebben vanaf mijn huiskamer. Ik ben gewoon bevoorrecht, God loves me, dat kan niet anders. Maar alle mooie dingen eisen {uiteindelijk} wel hun tol op. Zoals in mijn geval. Ik zal jullie maar niet langer in spanning houden en jullie foto's van dit uitermate fascinerende en onze major awesome uitzicht laten zien :D


Ja, je ziet het goed, we staan in de steigers!
En weet je wat het allergekst is? Mijn pc staat in de huiskamer en als je even niet oplet, staat er een bouwvakker aan het raam gezellig mee te kijken xD
Of hij wist je ruiten/ramen voor je. Als je een major loser bent, zet je je raam open en je vergeet het. Waarom ben je dan een loser?
Nou, wat schoongemaakt wordt, moet ook afgespoeld worden en met niets minder dan een hogedrukspuit :D And believe me, je zult je kamer in een hele andere staat terugvinden. Iets in aquastijl denk ik :)
Vandaar dat mijn moeder en ik in de huiskamer stonden en ze opeens opschrok, nadat we grapjes maakten voer de spuit (ma, heb je het niet warm? Zal ik het raam voor je open doen?
Moeders: Nee, is niet  nodig, doe jij het raam eens open, je had je tanden toch nog niet gepoetst? Is dat ook weer geregeld :D) en zei ze: je broer heeft toch altijd zijn raam open staan? O.o (ja, dat klopt:P)
Zij racet met 3579832348 km/h naar zijn kamer, ik er rustig aan dravend, mijn moeder met een tijgersprong naar het raam en jammer, het raam was dicht.
En nee, ik ben niet fucked up, want ik deed het voor jullie! Dat had ik wat nieuws voor mijn blog, dus :)
Ik: Hij heeft geluk, anders was zijn kamer helemaal nat.
Mama: Zo moet je het niet zien, zijn kamer zou dan schoon zijn :D


see ya next time! x

1 opmerking:

  1. Van IJsland krijgen we geen cash,
    wel ash...

    SpiderGirl v.s. Rolstoeljongen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)