04 september 2011

Hoe overleef ik de Hogeschool 3

Stap 3 : Karma's a bitch, so just make sure that she is beautifull (K)

Dag 3: The pimp my mentor day

Alweer een ochtend te vroeg opgestaan om te douchen, ontbijten en naar de Dam te gaan.
Programma van dag 3: Het ruilspel doen, pimp my mentor met de geruilde spullen, buy your mentor en heitje voor karweitje. Dus we begonnen met het ruilspel. We kregen allemaal een elastiekje en een paperclip en moesten dit vervolgens gaan ruilen voor spullen, waarmee we onze mentor mee moesten aankleden. Wat een ramp xD Volgens de winkelmensen werd het per jaar best vaak gedaan, dus kregen we veel te maken met vet chagrijnige mensen. Na lang onderhandelen kregen we van een aardige vrouw eclip_image002en wietlolly (waar je niet high van wordt xD) en een mankini, weet je wel zo een borat zwempak. Toen moesten we de mentoren ermee gaan versieren en was de belangrijkste vraag: wie verdient de manikini het meest de een of de ander?

TIJD VOOR EEN RIJTJE :
- De een had een ochtendhumeur - De ander niet
- De een had me een preek gegeven- de ander niet
- De een is/was een mr de jong versie 2.0 - de ander niet

Dit was een duidelijke keuze , degene met ochtendhumeur , preken en vernieuwde versie van meneer de jong was het helemaal waard om in een mankini te staan lopen. Muhahahahahahaha. Als ik naar de foto’s kijk, ga ik nog stuk xD. Dus ja, nadat we onze mentoren hadden verkleed (als dragqueens) was het tijd om ze te verkopen/mentor groepen kochten mentoren zelf/het was gewoon een vage bezigheid. Ik voelde me niet aangesproken om te bieden xD Ondanks dat het geld naar een goed doel ging xD . Toen moesten we een heitje voor een karwijtje doen en nu ga ik ff rascistisch doen ABER welke negra gaat bedelende klusjes doen om het geld vervolgens aan iemand anders te geven, nooo way hose als jij mijn schoolboeken, huur, voedsel en allerlei rekeningen betaald zodat mijn leven chiller is, wil ik andere mensen helpen, maar eerst mezelf G. Maar zo koudbloedig ben ik ook weer niet, heb wel mijn kleingeld gedoneerd aan het goeie doel. But DAMN hoeveel geld wouden ze wel niet van me :S. Nha ja, in de avond waren we nog uit eten gegaan bij een of andere pizzeria (vanaf haarlemmerstraat recht door lopen achter/naast een kerk) In de pizzeria zaten mijn buddies (alle v.i.p ofcourse ) aan een eigen tafel lekker chillen pizza eten en te kaarten (I won ofcourse ---> big ego :P). Dat was echt een leuk vriendenmoment <3 gewoon gezellig eten met je vrienden over alles en nog wat praten en een kaartspelletje ondertussen doen , just sweet.
In de avond nog lekker gepartyd !! in het usc <3 en vervolgens weer een nacht veilig geslapen :p ondanks Balie Fm en ondanks de fysio's .

Lots Of Love Ck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)