09 juni 2010

WK on the screen

Zijn mensen van mijn school nou echt zo dom?
Antwoord: Ja, maar niet iedereen.
Ik open mijn mailbox en zie dat ik honderdeenenveertig mails hebt, van doelloze jongeren die het grappig vinden om mails naar de hele school zonder reden te vinden, met crappy argumenten die al 36 keer herhaald is door andere schoolgenoten.
O sorry, zei ik 36? Ik bedoel natuurlijk 360, aangezien men drie keer in een mail dezelfde argumenten gebruiken :)
Een enkeling stuurt een serieus mailtje, maar o my goodness geloven jullie zelf dat het schoolbestuur alle 144 mails gaat lezen?
I don't think so mate.
Ik in ieder geval niet, ik druk op SHIFT en dan pijltje omlaag t/m ik alles heb en dan DELETE. Done.
Nou mensen, we kunnen het WK nu wel op onze rug schrijven :D Ik zie het echt voor me dat de school als wraak de internet stekker eruit trekt en ons van 11 juni t/m 11 juli op school houdt, gewoon om ons aftesluiten van het WK, gewoon for the fun. [Hoe ironisch, mijn oom trok net de internet stekker eruit en nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen =D How great.]
Dat begrijp ik ook wel, als je kijkt naar die nonsense wat allemaal opgeschreven wordt, dan verbaast het me niets dat we geen voetbal mogen kijken. Het komt erop neer, de school rules, and we have to deal with it :) 
Ik ben geen voetbalfanaat, zelfs niet (fanantiek) als Ghana speelt, maar ik snap dat mensen het willen kijken, I know, once in the four years. Over vier jaar zijn we allemaal maximaal 22 of iets ouder. Zullen we dan met z'n allen als nieuwe zesde klassers weer de school vervloeken om weer vrij te krijgen voor het WK? Of met LAKS alle universiteiten, hbo- en mbo-scholen dicht gooien? I don't think so.
Natuurlijk zijn er van die gasten die het grappig vinden om nonsense mails de school rond te sturen. Ik bedoel maar, je hebt al 130 mails, dus waarom niet nog 11 erbij over een bierfestijn in één of ander gat bij iemand thuis?
Of de oude klassieker:


Sex?


En nog een paar opsommingen, die toevallig opvielen tussen al die andere o zo nuttige mails:
  • Feestje bij lara, met bitterballen? 06XXX
    o happy, joy joy laten we allemaal naar lara gaan =D
  • ;o
    no comment, seriously. waste of my inbox
  • Staking op school plein(niet mij woorden) Half 3

    Wie niet komt is poes (mijn woorden)
    sure, om half 3 is het al een uur bezig, wat voor zin heeft het?
  • boerelul
    grappenmaker, je zou cabaretier moeten worden
  • Als je ’n party boy in string nodig hebt, ik ben er..
    zonder 06-nummer? dat valt me tegen
  • Laten we die t-vwo ers afmaken want die zijnvrij!
    okay, die vond ik wel grappig xD no offence.
Of natuurlijk een mail sturen naar de hele school om te zeggen dat je het zat bent dat je 140 mails in je inbox hebt, en dan meteen nog een mail erbij :)
En wat vooral scandalous is, zijn die spelfouten xD Schrijf je een betoog waarmee je de schoolbestuur wilt overtuigen, schrijf je onaceptabel met één c.
SHAME ON YOU! En dit moeten vmbo-t, havo en vwo voorstellen? Ha, ha en nog eens HA!
 
De school zou gewoon undercover alle televisieschermen in de school moeten verbinden met de kabel van de buren die rondom onze school wonen (aftappen die handel, muaahahaha)
 
Wat ik helemaal niet snap is dit:
 
Geachte meneer V,
 
Blablablablabla [dit is dus echte tekst met echte argumenten]
 
mvg.
 
[zelf invullen]
Reply2All.
 
Kom op, ik hoef toch niet te weten hoe en wat? Als het doorgaat, krijg ik wel een mailtje met: Jullie vieze vuile kutkinderen met jullie spammailtjes, hier nu hebben je zin, donder op van deze school. Als NL verliest, in your face.
En dan iets netter geschreven :D
 
Ik snap het gezeur sowieso niet, het is geen finale ofzo, maar een poule wedstrijd.
(even tussendoor, de finale is zelfs 's avonds én in de vakantie. By the way, ghana speelt of in het weekend of 's avonds, dus ik heb geen probleem, hehe xD)
Er zijn sowieso mensen die het niet kunnen zien. Serieus, 999 van de 1000 leerlingen van onze school hebben vast een mobieltje, met SMS/MMS/BEL functies en sindskort ook nog PING.
Laten we een compromis sluiten. Die gehate tvwo-ers gaan lekker voetbal kijken en wij gaan lekker leren voor de toetsweek, MAAR als er gescoord wordt wordt het doorgesmst, gemmst of gebeld of zelfs gepingd. Wat wij dan doen is, als je er zin in hebt keihard schreeuwen: GOAAAAAL! en dan bukken, onder je stoel je vuvuzuela pakken en feest vieren. Klaar.
In plaats van mijn f-ing mailbox volspammen, zodat ik zometeen nog 56 mails heb van systeembeheerder dat ik teveel mails hebt =.=
 
Laten we gewoon met z'n allen van K'Naan ,Waving flag zingen en genieten van de aankomende toetsweek =D
Hier de reclame versie, see ya next time! x



  • De leukste van deze reclame vind ik:
  • Die koreanse of japanse gast die over het "hek" springt (0.40)
  • die jongens die ene sliding doen en dan relaxt liggen alsof ze er al drie kwartier liggen (0.31)
  • die gast die die vlag pakt en dan zo sexy met zijn ass schudt xD (0.20)
  • die drummer (0.46)
  • die jongen die met zijn voeten de weet ikveel welke dans speelt xD Ik probeer het altijd, maar het lukt me never... (0.34)
  • And last but not least, the man himself Roger Milla die in het publiek zijn old school dansje doet :D
Ben je  helemaal gek van dit nummer?

skip het spaanse deel maar, het gaat vooral om het engelse deel en al die oopgewonden mensen die zo komisch enthousiast in slow motion reageren xD

1 opmerking:

  1. Ja afvragen of anderen nou echt zo dom zijn, klagen dat iemand onaceptabel met één 'c' schrijft en dan zelf een artikel publiceren dat wemelt van de spelfouten... Volgens mij ben je zelf dom.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)