29 juni 2010

Toetsweek 4

Wow. Serieus, wow.
Ik had al eerder gezegd: Mijn computer is kapot, vlak voor de toetsweek, dus ik zit de hele week zonder! Nu heb ik dus een aantal cijfers gehad, en zonder grap ze zijn hoger dan ooit tevoren..
Hoe mijn week ging:
Zoals gewoonlijk begon ik pas met het leren voor de toetsweek het weekend ervoor. Ik had mezelf voorgenomen om deze periode al mijn huiswerk af te hebben, maar as usualy liep ik weer achter met van alles en nog wat. Het probleem was, maandag had ik scheikunde en aangezien ik het niet af had, moest ik de antwoorden online bekijken. Maar ja, hoe doe je dat zonder computer? Natuurlijk, dan ga je naar een internetcafé =D Echt, ik schaamde me dood toen ik daar was. Ik was vergeten één pagina van SK te kopiëren, en dan belandt je daar :P Dus zondag, toen ik daarzo was, met mijn scheikunde boeken, grafische rekenmachine, 349034 blaadjes enz. Naast mij mijn zusje spelletjes aan het spelen. Andere kant naast me zaten een paar gangsters joints te roken *heerlijk, stoned worden in de toetsweek, misschien gingen het daarom wel zo goed*
Ik had 2 euro betaalt voor een uur en dat was meer dan genoeg om http://www.twenteacademy.nl/ helemaal uit mijn kop te kennen, en weten hoe de vragen beantwoordt moesten worden. Terug naar huis isoleerde ik me weer in mijn kamer om verder te leren. Ik had nog even ANW doorgelezen en de vragen gemaakt (zaterdag?). Resultaat: Scheikunde 8.3 ANW: [wordt nog ingevuld:P]
De dag daarna had ik Economie. Het hoogste wat daar dit jaar ooit voor had gehad was een 6.1 Ik heb bijlessen gevolgd en de dag ervoor zo hard mijn best gedaan om te leren, maar ik ben echt niet economisch ingesteld. Ik heb alle cruciale dingen opschreven in mijn collegeblok en heb me de *** geleerd, maar tevergeefs. Resultaat: 6.5
Ik was zo lazy, ik had mijn natuurkunde toets op woensdag en ik had geen zin om te leren. Ik heb tijd verspild op school “om natuurkunde te leren” Eenmaal thuis ging ik ontbijten (om 2 uur ‘s middags hoe kan het ook anders) en ging ik relaxen. Tegen 5 à 6 uur besloot ik dat het tijd werd om te gaan leren, dus ging ik Natuurkunde Modellen maken. En ik snapte er geen zak van =D Tegen 9 uur dacht ik; okay, ik snap het nu wel zo’n beetje, behalve die moeilijke dingen (alles dus) De antwoorden had ik gelukkig gefotografeerd [don’t ask me why] dus die antwoorden had ik (: Daarna had ik ff gesysteembord en gemateried en hops naar school. Zonder Nederlands te hebben geleerd uiteraard. Ik was best wel zenuwachtig voor die toets, maar het ging best okay =D Resultaat: 7.5
Voor Nederlands had ik alleen maar in dat tussenuur geleerd, maar ik weet nog niet wat daar mijn cijfer voor is… Maar hij ging wel denk ik?
Donderdag was de dag van de vele toetsen: Frans, Wiskunde B en mondeling Engels. Ik had de hele dag wiskunde gedaan, al was ik laat thuis omdat Nederlands zo nodig 3 uur duurde =.= Dus ik had weinig wiskunde tijd, en ik dacht dat ik hem totaal verkloot had. Ik had veel overgeslagen en het is dat de andere wiB klas ervoor had gezorgd dat hoofdstuk K.1 bonus werd, anders had ik een laag/lager cijfer. Eerst had ik een frans literatuur toets (die ik in de bus had doorgelezen + AN aantekeningen 10 minuten voor de toets) and it went pretty well. [9.3] Het enige hinderlijke waren die chicks achter me die nonstop aan het kletsen waren.  Tijdens de wiB toets wilde ik bij de eenheidscirkel klok zitten, maar die was bezet. JW kwam naar me toe: Vind je het erg om ergens anders te gaan zitten? Ik heb deze bezet gehouden voor DV.
Ik: Nou, ik zou wel liever hier willen zitten
JW: Ja, maar ik het het beloofd aan DV (lees: Donder op, mijn mattie zit hier, je weet toch.)
Ik: $%^#%$%$%
en ik ging maar naar een plekje bij het raam. Blijkbaar was dat een stupide idee. Naarmate de tijd zich vorderde begon de zon smokin’ hot te worden en ik voelde mijn arm gewoon braden. Als het heeel stil was hoorde je: tsssss *my skin*. Als ik daar nog langer zou zitten zou je horen: I’m melting, I’m melting
serieus, zonder grap mijn grafische rekenmachine was gloeiend heet. By the way, ik dacht dat het super slecht ging, maar ik heb een 7.2 jeeeeej.
Mijn mondeling engels ging way beter dan mijn wiskunde, maar daar heb ik ook maar een 7.3 voor :P
Vrijdag hadden we biologie en ik had daar zo geen zin in. Ik heb weer mijn tijd verspilt, uiteindelijk het hele boek gelezen en getracht een paar vragen te maken tot ik in slaap viel en de dag erna helemaal in de stress zat maar er uiteindelijk toch met een 6.9 7 vanaf kwam.
Na biologie voelde ik me helemaal FREE! Maar ik had nog die maandag erna een Scheikunde practicum waar ik al uit over heb verteld in SK-drama. And you know what? Ik heb een 7 =D
De voorgaande toetsweken was KH uitmuntend in het gokken van cijfers. Als ze ze goed zou hebben, zou ik haar trakteren op wat ze maar wilt:P Nu is ze blijkbaar haar gave kwijt:
Vak           Gegokt(marge)          Gegokt(exact)             Gekregen
Natuurkunde    7.2-7.6               7.6                            7.5
Scheikunde      6.2-6.5               6.3                            8.3
Biologie           5.6-6.1               5.9                            7.0
Wiskunde         5.9-6.4               6.2                            7.2
Nederlands       7.2-7.4               7.3                            -
Frans               8.5                    8.5                            9.3
ANW               7.1-7.6               7.6                            -
Economie         5.6-6.1               5.9                            6.5
Engels              7.6-8.2               7.8                            7.3

Aaaah, she lost her gift!
see ya next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)