28 juni 2010

Sk drama.

Oh, mijn scheikunde practicum was a total disaster. Echt, ik was zo zenuwachtig, ik heb mijn erlenmeyer omgeflikkerd. We hadden al die spullen daar neer gezet, en ik zag die lappen tekst en ik was echt zo van:
You
Have
Got
To
Be
Kidding me.
Ik dacht, we doen gewoon een practicum, je schrijft op wat er gebeurt en klaar is Kees.
Niet dus =D Ik vond het eerste deel wel mee vallen, gewoon spelen met reageerbuisjes. Het tweede deel moest je gaan titreren en mijn buret was naar de klote.
Ik had mijn erlenmeyer al verwarmd tot 80 graden, toen onder mijn buret gedaan. Ik ging dus druppelen [met moeite] en omdat mijn erlenmeyer heet was, gebruikte ik een tangetje om het te schudden. Toen ik het tangetje weg wilde halen, had ik het niet goed genoeg opengedaan, bleef hij haken een mijn erlenmeyer en hops, op de grond. Het was wel lekker warm op mijn been, maar niet zo fijn want ik moest weer helemaal opnieuw =D En waarschijnlijk krijg ik ook punten aftrek voor mijn failure.
Dus deed ik het snel snel opnieuw, nieuwe oplossing Y erin en direct verwarmen.
Opeens begon die kleur bruinig te worden en toen brandde het lampje: %&#$%$%$ Ik heb er geen zwavelzuur ingedaan %&^$%^$#
Opnieuw =D
De laatste keer, werd mijn kleur volgens mij veel de oranje [hij moest roze worden] en toen dacht ik, fuck it. Ik heb nog 5 minuten het is goed zo.

Ik zal wel zeggen wat mijn cijfer is, maar ik vrees dat het niet al te best is omdat die vragen ook niet zo super gingen.

Voor de rest ging mijn toetsweek wel okay =D Die leraren mogen wel opschieten met de cijfers...

see ya next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)