15 juni 2010

Archers Aqua

Net als je denkt dat de Jillz-reclame het toppunt is, moet er natuurlijk iemand zijn om het te overtreffen.
Gisteren deed ik even de televisie aan, in de hoop dat Bizarre ER zou komen (een serie over mensen met de meest gekste ongelukken, zoals een buis van 2 meter in je oog en als hij eruit is, is je ook nog intact. Of gespiest worden tijdens een auto ongeluk door een blok hout, of getroffen worden door de bliksem, een kettingzaag in je buik, alles overleven deze gasten. Je ziet ook echt hoe ze opereerd worden, heel astonishing om te zien!) en toen zag ik America's Funniest Commercials Ever!
Eerste reclame die ik zag, was deze:


Serieus, ik dacht: what the f*ck? xD Ahahahahahaha xD GE-WEL-DIG! Dit is nog beter dan Jillz! Vooral het einde, met die regen en dat shirt xD Ik heb er nu eigenlijk wel zin in, ik wil het proeven! =D <3

see ya next time! x

1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)