12 augustus 2010

back in town again

Hello peeps,
Ik ben terug in Nederland, en aangezien ik een jetlag heb (in Canada is het nu 6 uur ‘s avonds), ben ik nog klaarwakker. Je zou me nu een marathon kunnen laten lopen. Of ik hem win is weer iets anders.
Ik ben eigenlijk nog helemaal in Canada stijl, ik ben mijn bed niet gewend, kraanwater, eten en alles is hier opeens zo klein. Toen we vertrokken richting het vliegveld reden we op een snelweg met vier rijbanen en het uitzicht was immens groot. Eenmaal op Schiphol aangekomen was zelfs de gang vanuit het vliegtuig naar het vliegveld kleiner, and I’m not kidding. Eenmaal terug naar huis aan het rijden, op een tweebaansweg met alleen maar bomen en huizen langs de weg.
Welcome back in Amsterdam.

Dit is trouwens mijn 100e bericht, woehoee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)