01 april 2010

terror, rawr.

Happy 1 april =D
Volgens mij doet onze school het expres, want vorig jaar had ik ook een toetsweek, een wiskunde toets, hehe:P Maar goed, ik had vandaag zulke goede 1 april grappen xD
De klassieke: Je veter zit los. werkt nog altijd xD Drie keer om correct te zijn, hehe xD Iedereen was vergeten dat het 1 april was :D
Anyway, na een 8,7 gehaald te hebben voor mijn frans mondeling (jeej) stapte ik in de bus samen met K en de bus ging rijden. Opeens horen we *tik...tik...tik...*
K zegt: Hoor je dat?
Ik zeg: Haha, tijdbom
Opeens *tiktiktiktiktiktik*
Omg, het leek echt alsof hij zou gaan ontploffen xD Onze ogen als groot als schoteltjes:P
En toen hadden we een discussie over welk draadje je nou eigenlijk door moet knippen, do ya know?
Is it red, green, blue or yellow? Je ne sais pas.
A while ago, was een vriendin van me overvallen. Er belde mensen aan die zeiden: Ja, we zijn van Nuon en we moeten wat checken.
Ze hadden ook nog van die echte jasjes aan blijkbaar. All fake.
Dus vandaag, ik ben vroeg uit en ben rond 1 uur thuis. Samen met mijn zusje maak ik ontbijt  (om één uur ja:P) opeens wordt er gebeld. Ik ben lazy en vraag mijn zusje om open te doen. Ze luistert en zegt dan: Hij zegt dat hij van Nuon is.
Ik: O.o J, weet je nog wat er met C is gebeurd?
Zij: Ja..
Ik race naar de hoorn en zeg: Hallo? Hallo, wie is daar?
Niemand.
Ik zeg: J, serieus, pak een stok, gewoon voor het geval dat en dan ga ik kijken.
Ze geeft me zo'n stoffer xD Ik doe langzaam de deur open en kijk in de trappenhal. Ik zie beneden iemand staan met een fluorescerend geel jasje en paars, de kleuren van Nuon en eentje opent een elektriciteitkastje. Het vreemde was, dat hij een kastje openmaakte van een huis waar niemand meer woonde. Awkward. Dus ik loop heeel rustig de trap af, nog met die stoffer in mijn handen. Opeens doet die gast die kastdeur dicht en sprint omhoog. Serieus, ik kreeg bijna een hartaanval en racete als een gek omhoog, tijgersprong mijn huis in en smijt de deur dicht.
En mijn hart: boemboemboem.
En weet je, ik vond het eigenlijk nog gewoon grappig xD en spannend uiteraard.
Dus ik kijk zo door het spionnetje bij de deur en ik zie een kaal iemand met een geelpaars vest aan, dus ik denk: Shit, shit, hij is hier O.o
En hij stond bij onze elektriciteitskast. Ik zeg tegen mijn zusje: Ssst, anders hoort hij het.
Dus zij pakt een kleine stoel en natuurlijk BOEMBENGPANGKLATSJ.
Opeens hoor ik heel zacht getik tegen onze deur, alsof hij vaag iets hoorde en wilde kloppen maar toch besloot het niet te doen, maar niet snel genoeg zijn arm wegtrok, weet je wel. En toen waren ze opeens weg. Wij gaan naar het raam om te kijken of er ergens een auto van Nuon stond, but nowhere.
Strange.
Was het een mislukte overval? Of een mislukte éénaprilgrap? Je ne sais pas et je ne veux pas le savoir.
Later zocht ik nog de hele trappenhal door om te kijken of er nog verdachte mensen rondhingen, maar nothing. En toen we later naar beneden gingen, naar buiten zei ik tegen mijn zusje: Straks staan ze daar, haha xD
Dus we lopen zo naar buiten, opeens staan daar twee mannen en mijn zusje schreeuwt het uit van schrik xD
Komt die man met een big smile: You were afraid? xD
Grappig.

see ya next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)