17 april 2010

roadtrip to BCN

Weet je wat als een vuistslag aankomt?

Dit bericht:

The flight BCN 8769 to Barcelona has been CANCELLED due to the problems of the vulcano in Iceland..We apologise for the inconvenience

eeeen dit bericht:

Flights today (17 April) to/from Girona, Santiago di Compestela, Santander are cancelled.

and last but not least:

RYANAIR annuleert alle vluchten van/naar de luchthaven van Brussel Zuid Charleroi tot 19 april om 13.00 uur.

Thank you, Iceland! (:
Misschien denk je, wat heeft dit nou met jou te maken..

Nou, v5 gaat traditioneel gewijs elk jaar naar Barcelona, en ik zit dit jaar in v5. En wij gaan naar Barcelona van 19 t/m 23 april.
Volgend week dus, ja.
En er hangt een aswolk in de lucht, ja.
Dus onze vlucht is gecanceled, ja.
Dus we gaan met de bus, ja.
Minimaal 20 uur rijden, ja.
Met 73 man, ja.
We're doomed, ja.

Je vraagt er ook gewoon om, als je een vulkaan vernoemd naar een keyboardsmash.
Eyjafjallajökull, I can't even pronounce it. Waarschijnlijk was die vulkaan zijn onbekendheid zat, aangezien mensen vast wel de Etna en Vesuvius kennen, maar geen Eyjafjallajökull. Waarschijnlijk omdat niemand het kan uitspreken, duh.
Of Eyjafjallajökull, was het gewoon zat dat hij zo'n naam heeft. Echt, alsof de ontdekker van IJsland dacht, ik heb geen inspiratie meer, geef me een keyboard wil je? Okay, deze vulkaan zal heten DFVRTGHTRCVRE. En dan husselen en dan krijg je Eyjafjallajökull.
Wat vinden jullie? Exotisch hè? :D Okay, ik peer em, later :)

Wedden dat het zo ging?:P
Maar goed, ik was de hele dag een beetje down. Sinds de vierde klas zeuren we aan de school's hoofd dat we met het vliegtuig moeten en zullen gaan. Regelen we het eindelijk, besluit Eyjafjallajökull letterlijk roet in het eten [lees: lucht] te gooien.
Maar we blijven positief! Barcelona is in ieder geval niet gecanceled. We gaan wel 20 uur met de bus, maar ik heb een idee.

Ik heb dus twee SD kaarten van 4 gb. Ik ga gewoon delen van de busreis filmen, en dat gaat dan als volgt:

wij, in de bus, uitgedroogd, ik met mijn camera: het is 3.30, we hebben net parijs gepasseerd. K moet heel nodig plassen, maar de volgende pauze is pas over 3 uur en de bus wc is verstopt.. SAVE US. Het is kwart over 12 'snachts, we rijden over de Pyreneeen, het is ijskoud en hobbilig, niemand kan slapen. 


of

it's ten past three am, i need to go to the bathroom. omg, i heard a sound. what was that? what was that?!!!!! o, it's just our anw teacher who is sleepwalking. He, sir. Hey! HEEY! AAAAAARGH! Whahaha, he fell xD
En dan zet ik het op Youtube xD En natuurlijk ook hier op mijn blog :P
Dat wordt dan zo komisch!
En we gaan ook kaarten in de bus en film kijken en "We zijn er bijna" zingen, ookal zijn we pas in België xD
Het komt wel goed, dit wordt een te gekke reis :D Een heerlijke roadtrip naar Barcelona dwars door Nederland, België en Frankrijk.

see ya next time! x




2 opmerkingen:

  1. I agree, we moeten gewoon lol gaan maken tijdens de bus reis. en drank spelletjes doen ofzo:P dan wordt het allemaal vast wel heel grappig. Waarschijnlijk gaan er ook wel foto's van me gemaakt worden hoe charmant ik slaap, wat wel iets minder is;) een film maken is wel cool:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes. Ik vind het een goed idee om filmpjes te maken xD Ik heb ook net een nieuwe fotokaart en mn koffer weegt 14,9999999999999999999999 kilo (A)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)