25 april 2010

back in town.

He ladies & gents.

I'm back in town =D
Maar voor ik jullie een heeeel verslag ga geven van wat voor gekke shizzle er allemaal in Barcelona is gebeurd, heb ik wat sad news. Ik ben belachelijk moe en heb nauwelijks energie/zin om alles te vertellen.
Aankomende week ga ik me bezig houden met reclame maken voor mijn blog [met poster damsco spammen] en me focussen op mijn herkansing. Ik heb net het gemiddelde van ál mijn cijfers bekeken en het is een &^$%#$%#$ 6.3 >:(
Dus ik moet even mijn best gaan doen en een super hoog cijfer halen voor wiskunde.'
fuck biologie.
No worries, waarschijnlijk ergens halverwege de week, lul ik een heel verhaal over BCN '10!

see you next time! x

1 opmerking:

  1. Ik wacht op je gigantische verslag van Barcelona =D Het wordt vast heel grappig xD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)