14 april 2010

today

Ik ben zo'n mazzelkont :)
Vandaag had ik een lenzen afspraak en ik was toevallig vroeg uit, dus ik ging ik lekker naar A'damse Poort.
Mijn aankopen:

  • lenzen + vloeistof
  • 4 gb SD kaart
  • Freedent kauwgom (1+1 gratis, yeah)
  • kado jorine
  • Sultana
  • Bluetooth headset [die ik nooit ga gebruiken, waarschijnlijk once in de 458349584958 year, máár hij was afgeprijsd van 30 naar 5 euro, dus ik dacht, waarom niet, als ik K bel en ik ben aan het shoppen dan hoef ik niet al met tassen met één hand vast te houden en half Amsterdam ermee KO te slaan)
Misschien is het je (niet) opgevallen, maar ik heb 2 dikgedrukte kopjes, namelijk 4 gb SD kaart en Bluetooth headset.
Ik begin met 4GB kaart:
Je gaat op reis en wat neem je mee?
Een camera met een SD kaart van 4 GB!
Dat rijmt, mensen! It's a song!
Dus ik loop voor 10 euro een SD kaart van 4GB.
Ik ga naar de Hans Anders en ben een kwartier te vroeg. Ik denk, ik ga mijn dingen openmaken.
Ik kijk zo naar mijn pakje met SD kaart en ik denk: Shit, heb ik wel de goede gekocht? O.o Deze is f-ing dik! Dat past toch nooit!
Dus ik maak het open en opeens vallen er twee uit.
Ik denk: Huh? What the ...
Eerst dacht ik nog, ze hebben toch niet twee SD kaarten gegeven van ieder 2 gb? =.=
Maar dat is dus niet zo xD Ik heb nu dus twee SD kaarten van 4 gb, dus totaal 8 gb [goed gerekend he (: ] voor de prijs van 1. O jeah xD
Ik moet nu opeens denken aan een jongen die zo'n Pringles 90 stuks busje had, en ze had nageteld en het bleek dat er 91 in zaten en dat hij zich kut voelde omdat er waarschijnlijk iemand  zou zijn die die ene van hem had, en dus maar 89 heeft, terwijl hij/zij er wel de volle prijs voor had betaald xD Hij had helemaal brieven gestuurd, e-mails, alles xD

However, have I ever told you that K is a viscious girl?
Ik belde haar, en moest twee keer rennen, één keer voor de bus en één keer voor de metro, en K lachte me gewoon uit, via de telefoon! Nou, vanaf Amstel t/m mijn halte kletsten we over het feit dat we hadden gewed dat K mijn cijfer van Biologie en Wiskunde goed had geraden. Biologie ging drama, en zij zei: Ik zie een ..8 en een 3. Je hebt een 3.8 Obivous, i was pretty sure that it wouldn't be a 8.3:P
Dus ik zei: Als het klopt, krijg je Ben & Jerry's van me.
Wat kreeg ik? Een 3.7 xD
K vond dat ze had gewonnen, aangezien ik een 3.745 had, maar het is afgerond naar een 3.7, dus ik vind dat ze niet heeft gewonnen:P
TOen gokte ze mijn wiskunde cijfer, en ze zei: 4.7
En dat klopte xD
Maar ik trakteerde haar niet, wánt:
Zal ik nog een keer je cijfer voorspellen?
Okay
Ik zie een 4 en een 7.
Een 4.7? Okay, dat kan.
Maar dit keer met een marge van 0.5
Da's wel een groot marge :P
Ja, okay maar het kan een 4.6 zijn tot een 5.1
Okay, is goed.

Heeft één van jullie iets gelezen in de trant van, als het klopt krijg ik B&J van je?
Ik niet :)
I know, I'm evil:P

However, ik ben dus aan het bellen met K, maar ik was vanuit school direct naar werk gegaan, dus wat ik bij me had was als volgt:
  1. gymtas
  2. schooltas
  3. dirktas met kleren
En ik bel dus met één hand en draag mijn gymtas met mijn mobiel hand en draag met mijn andere hand mijn dirktas en schooltas. Maar ik moest ook in de weer met mijn OV, so total drama.
TOen moest ik ophangen, want ik moest AGAIN sprinten voor de metro, en K lachte me gewoon uit xD
Nadat ik was uitgestapt, deed ik heel dom.
Ik stond zeg maar voor de OV poortjes en had al mijn tassen neergelegd, OV chipkaart op de lezer en de poortjes gingen open.
En toen pas brandde het lampje en ik dacht, omg straks gaat de poortjes dicht en ik moet mijn tassen nog pakken en erdoorheen rennen, dus ik brul: NEEEE! grijp al mijn tassen en spring als een f-ing ninja door de poortjes.
K dacht: wtf?
en toen ik zei wat er was gebeurd was haar enige reactie:
WHAHWAHHAHEHHWHAHHAHAHAH X'''''''''''D

Evil:P

En je zou denken dat ik heirvan geleerd had, maar nee :P Ik stond voor mijn deur thuis , sleutel erin, deur open, pak mijn spullen, valt die deur dicht =.=

Zucht.

That's enough for today!

see ya next time! x

3 opmerkingen:

  1. I want my chocolate ice cream cake then xP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KIJK, voor dat soort problemen heb je nou een bluetooth headset nodig XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijkt maar weer dat de OV-Chipkaart niet zo effectief is, en al helemaal niet de poortjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)