04 april 2010

offline.

Toetsweek is er weer.
Na mijn eerste twee toetsen te hebben gehad (Frans mondeling: 8.7, oh yeah.) is het tijd om me te focussen op de aankomende hellen.
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Economie
Biologie.

However, dit wordt mijn laatste bericht voor deze week, tenzij ik echt smashing news heb :)
Afsluiting:

Ik zat achter de kassa en toen kwam er een klant, engels geloof ik.
Ik zeg: Goedenavond.
Hij: Hi. How'r you?
Ik: Fine. You?
Hij: Not bad. All the hotels in Amsterdam are booked, so it's going to be a fun night
Ik: xD What are you going to do?
Hij: I don't know. I think we're going to camp outside.
Ik zag hem echt voor me, in een doos onder de brug met zijn vrienden, jointje roken. Eenmanslol xD
Ik: Well, a lot of succes tonight then!
Hij: Thanks, you too *doelend op de rij van hier tot Tokyo en verder na hem*
Waarschijnlijk zie ik hem nooit meer terug, maar ik wil wel weten hoe het verlopen is met hem:P

Wish me luck with my examsweek!

see ya next time! x

1 opmerking:

Dankje voor je reactie :)