18 juni 2012

Goede voornemens

Aan het begin van het jaar had ik allemaal goede voornemens opgesteld en nu bijna een half jaar later heb ik er een aantal best wel goed volgehouden. So proud! Helaas, had ik afgelopen jaar ook gezegd dat ik minimaal honderd nieuwe berichten zou posten voor 16 november en zoals jullie weten, ben ik er nog lang niet! Ik moet er nog een stuk of 95. Maar ik blijf optimistisch, ik heb immers nog zo een vijf maanden. Mijn trouwe volgers, ik ben er weer. Want in de maanden dat ik niks geschreven had, is er zoveel gebeurd, dat ik die honderd allang overschreden zou zijn. Nu is het alleen nog herinneren wat voor epische en minder epische gebeurtenissen zich hebben afgespeeld. Mijn geheugen is niet de allerbeste, maar mijn niveau van awesomeness moet ergens door worden gecompenseerd, haha.
Nu het schooljaar bijna voorbij is, heb ik alle tijd om jullie te verrijken met mijn nonsense verhalen die gelezen worden uit ultieme verveling ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)