23 juli 2011

My bad

Wat overigens ook hoort bij het bericht van gisteren, was dat ik een levensbedreigende fout heb gemaakt in het ziekenhuis. Ik zat in de koffiekamer terwijl er een overdracht (dagdienst vertelt aan de nachtdienst hoe het met de patiënten zit, welke er zijn, wat ze hebben enz.) Ik luisterde maar half mee en hoorde dat er een psychiatrische patiënt was. Na een kwartier was het bijna half 4 en had ik even snel nog wat EHBO-kits uitgedeeld. Eenmaal aangekomen in kamer 2, zag ik een vrouw liggen die in slaap was gevallen. Soms lijkt het ziekenhuis echt op een hotel, alle lakens en eten wat wordt uitgedeeld enz. en ook goede service, van mij uiteraard. Ik zag dat de voorraadkast dicht was gezet met van die plastic dingetjes. Ik dacht echt: Welke idioot heeft dat ding vastgezet? Dus ik knip het blij door, stop de EHBO-kit in de kast en ga vrolijk verder. Opeens komt een verpleegkundige aangerend: Heb jij die draden doorgeknipt? Die vrouw is suïcidaal!Ik dacht: Kuuut, want in die kast zat pure alcohol, naalden, injecties, spuiten, messen, scharen, alles. Gekke shit, ik zou gewoon een dood op mijn geweten kunnen hebben x_X My bad.
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)