21 juli 2011

Planet of the … wasps

Ik zit op mijn splinternieuwe laptop (Asus) na een tijdje weer eens te bloggen. Momenteel bevind ik me in de slaapkamer van mijn ouders, want ik ben uit mijn eigen kamer weggejaagd door een wesp. Hoe is die wesp binnengekomen? Nou, blijkbaar vinden de mensen die in dit huis wonen dat nu het niet regent, het opeens tropisch is en 30 graden, dus besluiten ze alle ramen en deuren open te zetten. Met als resultaat dat een nieuwsgierige wesp naar binnen komt gevlogen. En omdat wespen blind zijn, denk ik niet dat hij zo 1, 2, 3 weg zal gaan. Ik weet dat het een beetje apart is dat ik me laat wegjagen door een beestje wat niet groter is dan mijn vingerkootje (ik heb wel grote handen, ff tussendoor). Ik word alleen helemaal gestoord van dat gezoem en het feit dat dat ding kan vliegen en dus overal kan zijn, irriteert me. Niet te vergeten het feit dat zo’n wesp je kan steken. Nooit gebeurt, hoop dat het ook nooit zal gebeuren. Maar aangezien ik niet weet waar dat beest zich bevindt, ben ik niet echt van plan om terug te gaan. Ik heb wel even snel het raam dicht gedaan en ben als Speedy Gonsalez naar buiten gerend toen ik gezoem hoorde. So, it’s on. Met mijn elektrische vliegenmepper en een theedoek ben ik klaar om aan te vallen. Nou ja, niet nu meteen. Ik zit namelijk nog in ‘ik ben buiten geweest’- kleren (lees: spijkerbroek, t-shirt enz) en ik sterf van de honger, dus.. We’ll see. Zul je net zien dat die wesp al lang en breed weg is. Of in de kast op me zit te wachten voor de genadestoot. Oh, the horror!
Eerst maar even eten =D xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)