23 juli 2011

Pfew

I’m so lucky. Ik ben overigens helemaal te vergeten om te zeggen dat ik nu op de SEH (Spoed Eisende Hulp) zit. De hoofdverpleegkundige was vrij vandaag, so currently I’m off the hook. Hopelijk is hij voor de komende drie weken dat ik nog werk op vakantie en dat er niks gebeurt. Pfew, i’m so happy. Zondag en maandag ben ik vrij, so fingers crossed!
Het was vandaag eigenlijk best een saai dagje. Het was de eerste keer dat ik alleen moest werken, dus in plaats van 7 tot 9, was ik bezig van 7 tot 11. Maar ja, ik moest nog tot half 4. En aangezien ik geen collega had om mee te kletsen, heb ik me dood verveeld. Op een gegeven moment ben ik zelfs helemaal naar de 9e etage gegaan om daar een half uur de krant te gaan lezen. Want ik heb het gevoel dat die verplegers echt zo naar me kijken met een blik van: OMG, zit je wéér niks te doen? Maar ja, er valt ook geen moer meer te doen. In principe verdien ik mijn geld met niks doen. Eigenlijk best wel erg, terwijl het ziekenhuis aan het bezuinigen is, haha. Nou, na de lunch ben ik dus naar de 9e etage gegaan met de lift, daarna ging ik met de trap naar 5e verdieping, daarna weer omhoog en vervolgens weer naar beneden via drie verschillende trappen. Ondertussen ging ik chillen op elke verdieping. Eigenlijk zo slecht, ik zou me moeten schamen. Maar ja, het is me of beneden vervelen en vreemde blikken krijgen, of boven vervelen. Ik heb namelijk nooit geweten dat het op zaterdag zo ongelooflijk rustig was in het ziekenhuis. Ik dacht dat mensen op zaterdag helemaal los gingen en dus veel ongelukken veroorzaken, haha. Maar ja, in de ochtend toen ik naar de metro liep, was het doodstil. Het halve ziekenhuis was overigens dicht, ik was doodsbang. Vooral op de 9e verdieping en op de 1e verdieping. Noem me een watje, maar als er bij een afdeling het licht uit was, ging ik er als een haas vandoor. Ik vond het zo eng, stel je voor dat er een gestoorde patient met een giga naald hysterisch naar buiten komt gerend, me aanvalt en mijn bloed opzuigt omdat hij zich verveelt ofzo. Even afkloppen :P
Voor de rest was er nog een patiënt, zo’n typische ‘mooiboy’ die denkt dat hij helemaal geweldig was. Wat blijkt is dat hij, ik citeer: aangevallen door een dame. Ik had ff een LOL-moment, hij was echt toegetakeld xD Gekrabd, geslagen en waarschijnlijk ook nog helemaal uitgescholden. Daarvoor kwam hij dus helemaal naar de SEH, en kreeg te horen dat hij gewoon een pleister moest plakken. Hij stelde zich aan en wilde nog gierig doen om een pleister, haha.
En dan was er nog een man die net als ik een Kreeft was en zei dat hij paranormaal begaafd was en wat hij zei: Je bent heel vrij van geest, je bent leeg vanbinnen, er zit geen rottigheid in je. Je bent niet gemeen. Ook ben je beschermd opgevoed en ben je zeker van jezelf, dat blijkt uit je houding. Ja, je bent een leuk mens. Hoe oud ben je, 25 ofzo? (Nee, 18) Oh, je hebt een volwassen uitstraling in je gezicht.
Zo, leuk om te horen :p Enige nadeel wat dat hij vroeg of ik mee een hapje wilde eten. Niet dus.
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)