09 juli 2010

We gaan op vakantie en wat nemen we mee..?

Ik weet nog een paar maanden geleden zei ik tegen mijn zusje:
We gaan naar Barcelona en wat nemen we mee? Een bus vol chagrijnige mensen, olé!
Seriously, when it rhymes, it makes sense:P
Ik had me echt 5 jaar verheugd op deze reis, vooral het vliegtuig gedeelte wat niet doorging. En ik weet nog dat iedereen mijn kleine koffer uitlachte, maar het blijkt dat ik gewoon een kleine inpakker ben! (mooie brug naar het eigenlijke onderwerp)
We gaan op vakantie deze zomer naar Canada, en ik ben klaar met pakken. 15 kilo weegt mijn koffer, van de 20. Dat vind ik vrij netjes. Mijn moeder vindt dat ik gestoord ben. Maar serieus, alles wat in haar koffer zit, de helft daarvan zijn cadeaus voor de mensen waar we op bezoek gaan xD En als ik mijn koffer niet snel vol krijg, gaat de helft van haar spullen in mijn koffer O.o En dan hebben we natuurlijk nog handbagage. Ik dacht: Oh, ik heb 15 kilo (incl. wat van mijn moeder), dan neem ik gewoon een klein tasje mee als handbagage :D
Moeders dacht: Muahaha, dat kind heeft nog plenty ruimte over. Zonder grap, ik ga die kleine handbagagekoffer van haar vullen tot het maximum! Wat denk je wel niet, ik betaal zoveel euro, dan ga je die koffer vullen ook:P
Kortom: Ik sleep mijn moeders spullen mee. Maar wacht maar, als we terug gaan en ik heb al die souvenirs gekocht, muahaha. Dan gaan we zien waar we alles gaan dumpen. Zul je net zien dat als ik terug ben in Nederland, dat ik zes spijkerbroeken en 19 shirts over elkaar heen aan heb, omdat ze niet in mijn koffer mochten:P 
Niet dat ik zoveel kleren mee neem, het is bij wijze van spreken (a)
(mooie brug naar volgend onderwerp)
Niet dat die kleren helpen tegen muggen, want ik ben vijf keer gebeten. En als ik word gebeten, dan word ik HARD gebeten. A few years ago, toen ik op vakantie was naar Ghana werd ik gebeten alsof die muggen ervoor betaald werden. Resultaat: Al die bulten zwollen op alsof ze de Franse Alpen wilden nabootsen. Nu zijn ze vrij rood en groot, maar volgens mij heb ik die bitch (mug) gisteren doodgeslagen.
Het was een warme zomeravond en ik lag in mijn bed. Plotseling hoor ik gezoem en ik draai me om. Ik zie een hele kleine mug en ik dacht: Oh, jij bent die hater die mjin bloed opzuigt?
Het leek alsof die mug dacht: Hmm, lekker beenbloed. Okay, nog eentje. Nu ik toch al bezig ben, nog een keer. Okaaay, nog eentje om het af te leren (a).
De dag erna.
Ik wachtte al op dit moment, tijd om toe te slaan. ^#&^#$&#%$% BUSTED, ze is nog wakker O.o
Ik roep mijn moeder en zeg: Ma, ik zag die mug. Zij gaat naar de badkamer om de muggenspray te halen, blijkt hij er niet te zien. Aangezien mijn broer op vakantie ging vandaag, had hij dus de muggenspray. Mijn moeder doorzocht zijn koffer en vond de muggenspray. Ze zei nog tegen me: Hij maakt me af als hij erachter komt dat ik in zijn koffer heb gezocht. Opeens gaat de deur open, en haar ogen werden groter. Ik ging helemaal stuk xD Zij spuit nog even mijn hele kamer vol, en mijn armen en benen, loopt schijnheilig richting zijn koffer, en zodra hij even niet keek had ze het in zijn koffer gestopt. Hilarisch xD
Anyway, ik hoop dat ik in Canada internet heb, zodat ik kan blijven bloggen. Anders schrijf ik alle nuttige info op mijn mobieltje en publiceer ik ze wanneer ik terug ben in Nederland (11 augustus). Ik vertrek over 4 dagen, dus ik zal zoveel mogelijk proberen te publiceren =D

see ya next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)