09 juli 2010

7 juli

CIMG2896Ik krijg een beetje last van een ego (a). En een vleugje arrogantie, daar moet ik iets aan doen:P
Ik keek gisteren naar de weersverwachting en het blijkt dat op mijn verjaardag het 26 graden Celsius is :D Met een beetje regen [niet gemerkt], dus kortom: HÉT ideale weer :D Warm genoeg voor een korte broek, en als het een beetje belachelijk warm begint te worden, dan komt er een verfrissend buitje zodat we er weer lekker tegen aan kunnen. Hoe geweldig is dit? Er was trouwens geen sprake van een buitje, maar van een lekker windje (:
Het was best een droge verjaardag. Gisteren waren we naar Walibi [later meer] en ik kreeg toen mijn kado al van KH. Ik had eigenlijk niet verwacht wat ze had gekocht. Ik dacht dat het een giga Walibi chocolade pop was, maar het was een knuffel =D So damn cute :P
Wat ik nog meer heb gehad is 10 euro [money, money €.€] van JB, boeken van JE [a.k.a. my sister] een geweldige B-day kaart diCIMG2894e ondersteboven was geschreven haha, lavendelspullies allemaal van JI, fotolijst van NGs moeder [thanks!], voodoo poppetje (xD), hartje en gezichtsmasker van NG, verjaardags-smsjes, verjaardagskrabbels, verjaardagstelefoontjes en verjaardagsfacebookdinges. Met goed geluk krijg ik morgen ook nog mijn nieuwe mobieltje, met internet, dan kan ik overal bloggen, JEEJ! En nu maar hopen dat die gast(koerier) voor 11 uur komt, want daarna gaat mijn pa naar zijn werk en aangezien mijn broer en ma er niet zijn, is er niemand boven de 18 die hem in ontvangst mag nemen O.o
Het verbaasde me hoeveel mensen wisten dat ik jarig was, très vreemd. Zelfs leraren:P Maargoed, op mijn 17e verjaardag hadden we een MegaSportdag op school. Ik werd dus wakker, omdat ik zwaar naar het toilet moest, ging toen naar mijn ouders’ kamer, en verwachtte half dat mijn ma me zou feliciteren. Dat deed ze niet. Het geinige was dat gisteren op 6 juli mijn zusje alvast zei: GEFELICITEEERD! en toen dacht mijn ma: Wat? Het is toch geen 7 juli? O.o
Grappig.
Dus ik zeg tegen mijn ma: Ik heb nog 10 minuten, dus ik ga even slapen.
CIMG2890Na 10 minuten komt mijn ma naar mijn kamer, spring op mijn twee persoonsbed, en begint te zingen, JEEEJ! Het was vrij gezellig, vooral toen mijn zusje er ook bij kwam. En álweer was ik te laat, en ik dacht: fuck it, ik ben jarig:P Dus ik ging rustig mijn gangetje, ging het huis uit, zag de metro rijden en ik dacht: fuckt it, ik ben jarig. ik ga niet rennen :) De bus zou ik toch niet halen, zelfs als ik deze metro zou nemen, dus waarom haasten?
Ik ging gewoon met de metro één halte en zonder grap IEDEREEN staarde me aan. Ik had shorts aan, en die mensen keken me echt aan met een blik van: Je bent gek in je hoofd hè?
Call me greedy, want ik had ook gewoon naar mijn treinstation D kunnen lopen, máár daar betaalt je 20 cent meer. En sowieso, als je 10 keer dat andere station neemt, scheelt het al 2 euro! En met twee euro kun je een lekker portie kibbeling halen xD CIMG2892
Eenmaal op school aangekomen, ging ik samen met CK en JB en haar broertje op naar het veld, ik ging ervan uit dat we om half 10 moesten spelen, blijkbaar was het kwart over 9 dus ik had geen tijd om me om te kleden, jeeej. Maar ik dacht: fuck it, ik ben jarig en ik trok mijn gymbroek over mijn shorts en ging spelen. En we wonnen wonder boven wonder =D Aangezien we van de BBQ van 5 juli (volgens mij heb ik daar ook niks over verteld! Dat doe ik morgen wel:P) waarschijnlijk allemaal salmonella hebben en er in de sloot achter ons ratten waren, kregen we ook allemaal de pest erbij :D Hoe gezellig is dat! Sommige mensen raakten echt te enthousiast, smashte de bal met 6902 km/u over het net, over de lijn, de sloot in. Waarschijnlijk zitten er nog een paar dizzy ratten in :P
Volleybal is eigenlijk best gevaarlijk. Ik snap niet wat Luis Suarez zo leuk vond aan dat volleybal tijdens de voetbal wedstrijd, maar ja. Ik voelde me best wel bedreigd op de sportdag aangezien één van onze tegenstanders de paal liet vallen, precies op de plek waar ik stond. Ik dook weg net als CIMG2893een Matrix, met een omhaal, ik vloog, alles nog in slow-motion (lees: ik deed een stap opzij) En toen kreeg ik de schuld O.o Men gaat er automatisch vanuit dat ik alles sloop, so I can’t put the blame on them. Voor de rest probeerde men me te raken met ballen, maar ik heb soms wel een paar mooie ballen gemaakt hoor, dCIMG2900at streelt mijn ego. Op het einde, na zsm omgekleed te hebben gingen we op de tribune zitten. HZ had met de mensen van het bestuur ofzo gesproken en na een tijdje hoorden we happy birthday en werden onze namen opgenoemd, dat we jarig waren =D Alleen werd mijn achternaam helemaal vercrackt, ik snap het niet. Ze spraken het uit als joeson, and believe me, that’s not the way how you pronounce it. Veel mensen vonden dat vrij grappig xD Dat was het ook:P Maar ik voelde me wel vereerd, want er werden allemaal verjaardagsnummers afgespeeld :D Aangezien we niet wilden wachten, gingen we naar de uitgang, maar we mochten dus niet gaan. Ik zei nog: Mevrouw, mag ik gaan, ik ben jarig? =D Het antwoord was nee. Aangezien een kwart van de scholieren hem al gepeerd was via de een omweggetje, besloten wij ook zo te gaan. Ik hoorde ze nog zeggen: Ik ga ze niet CIMG2895tegenhouden hoor. Dus na de bosjes en brandnetels te zijn getrotseerd liepen we om, en ik zwaaide nog vrolijk naar de leraren. Die zeiden nog doei en gefeliciteerd xD  That’s much it :)

 

see ya next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)