05 juli 2010

Abonnement

Ik heb abonnementen dus officiëel spuug en spuugzat. Ik wil net even kijken hoeveel smsjes ik heb, want ik wist dat ik er nog maar 10 had ofzo (9 dus) en dan zie ik dat ik 17 euro én 6 cent over mijn bundel ben!!!
Ik snap het niet, ik snap het écht niet!
Ik sms meer dan dat ik bel en ik heb nog smsjes over. Ik bel alleen mijn ma om te vragen wat we gaan eten, aan vrienden of ze al zijn bij deT-mobile%20prepaid%20simkaart_1 afgesproken plek of blabla. Ik weet niet of één of andere pinda mijn mobiel heeft misbruikt ofzo, want de vorige keer (week geleden ofzo) toen ik keek had ik nog 2 (!!!!) uur over. Echt, de laatste tijd ben ik altijd over mijn bundel, tenzij ze het undercover verhoogd hebben ofzo, maar ik ga weg bij T-Mobile, klaar. $%#$^#$&^%#^#$%345
Ik heb een nieuwe mobiel besteld en ik bel Klantenservice om te vragen of het af te zeggen is en zo ja, hoeveel moet ik extra betalen:
Ja mevrouw, u kunt uw abonnement niet stoppen tot 4 maanden voor hij verloopt.
TUURLIJK KAN DAT WEL ^#%#$%#^#$^% JE BETAALT GEWOON EEN AFKOOPTERMIJN! Of je laat hem overnemen door een ander! Die gast weet ook niets.

Nou ja, ik heb gewoon op Marktplaats mijn abonnement aangeboden, want ik wil er zsm vanaf, klaar.

see ya next time!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)