09 juli 2010

Barcelona day 5

You say goodbye, and I say hello.

Goodbye to Barcelona and hellooooooo bus :) In de ochtend moesten we alles snel snel opruimen en het was trouwens: La Diada de Sant Jordi.
Ik werd overladen met rozen (niet) en voelde me kiplekker (niet). We moesten dus koffers inpakken en opruimen, maar de mijne wilde niet dicht. Dus met een bodyslam van meer dan 670 newton op mijn koffer, ging hij dicht :) Alle zooi van the night before moest the day after, dus al die 16 flessen alchohol moesten undercover naar buiten worden gesneakt. Wat niet mogelijk was, want je hoorden telkens deze geluiden: Kingklangklongpingpang.
Na al onze troep de hebben ingepakt, had de leiding besloten om onze kamer als opslagplaats voor alle v5 koffers te gebruiken, natuurlijk. Omdat wij de invalide kamer hebben, misbruik maken van onze ruimte:P Als ik me niet vergis, moesten we ons buiten melden en kregen we wat vrije tijd. Volgens mij crossten we naar Maremagnum om daar nog even supersnel te gaan shoppen. Eigenlijk weet ik geen moer van wat er gebeurd was.. Het is eigenlijk één zwart gat, ik weet écht niet wat er gebeurd is. Het enige wat ik me herinner is dat we waarschijnlijk richting maremagnum liepen en er een man was die een beetje heel erg aan het genieten van het heerlijke lenteweertje in BCN. Hij zat namelijk naakt op zijn fiets, lekker een rondje maken. Ik dacht eerst echt: Wat voor een vage kleren heeft die gast aan, hij lijkt wel… omg =.= 
Nou ja, nu heeft de groep kinderen achter ons iets leuks gehad om thuis te vertellen =D Ik denk dat we voor een korte tijd hebben geshopt ofzo, want ik kan me niet boeiends herinneren. Behalve dat we misschien 34390349 km in het winkelcentrum hebben afgelegd. En KH moest en zou en ging een XL frappuchino halen bij de Starbucks, ‘cause she thought it was a chance in a lifetime. Voor de rest kan ik me nog herinneren dat we met z’n allen stokbroden voor het hotel gingen eten en dat er een vrouw was die met haar honden ging spelen. Er voerde ze hen en daarna gooide ze steeds een bal voor ze of iets dergelijks. Die honden renden alsof ze ervoor betaald werden en a couple of meisjes van onze school zaten non-stop: Donder op, met die kuthond, Sodemieter op. etc.
Op een gegeven moment begon het echt hinderlijk te worden, vooral omdat hij door en langs ons heen gingen rennen. Plotseling zag ik een vrouw woedend naar buiten stormen en alle Spaanse scheldwoorden die ze kende gebruikte. Ik snapte er geen zak van, ze zat maar te schreeuwen en het enige wat ik verstond was: Habla Espagñol en de puta madre. De vrolijkerd. Blijkbaar werd (iets?) tegen haar hond getrapt en ze kwam woedend naar buiten, sprak niet eens Engels en verwijtte ons ervan dat wij Spaans zouden moeten leren, terwijl zij deel uitmaakt van een toeristenplek waar je eigenlijk zowat alle hoofdtalen zou moeten imageweten, dus: ENGELS!!!!!! Na een tijdje kwam de bus, en was het tijd voor onze ellenlange busreis. Ik zat boven, waar ik overigens echt pissig om was, want er zitten een paar mensen bij ons in de klas die ik echt niet mag, en die zaten natuurlijk bij mij in de buurt. KH ging naast MA zitten, zodat ik was ruimte had (het was een kleinere bus dan de vorige keer en ik heb vrij lange benen). Ondertussen was er een soort van ruzie aangezien ZW niet wilde dat RM naast haar kwam zitten, maar ik wilde ook liever alleen zitten. Op een gegeven moment gingen we films kijken en die voorste televisie deed het niet, dus kwam KB naast me zitten en gingen we Pulp Fiction en als ik me niet vergis Reservoir Dogs kijken. In ieder geval Quentin Tarentino films. Toen we the Notebook gingen kijken, werd ik het echt helemaal zat. De mensen voorin waren slechte muziek aan het draaien én aan het meezingen. Kijk, die muziek was al vreselijk, maar dan moet je niet mee gaan zingen ALS JE NIET KUNT ZINGEN!! En als we dan ook nog in een bus zitten, bezig zijn met een reis van 19 uur en je niet zo comfortabel zit, moet je echt kappen. Serieus, ik kan niet tegen arrogante mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen en alles kunnen maken én dan ook nog denken dat ze kunnen zingen. Die maken me echt boos. Toen ze kabouter plop ofzo gingen zingen, brulde ik keihard: HOUD JE BEK!!!
Ik geloof dat vrij veel mensen in shock waren en niet geloofden dat ik degene was die dat schreeuwde. Dat komt omdat ik geen schreeuwer ben. Het werkte wel, voor zo’n 10 minuten. Toen gingen ze weer verder. Het is dat ik geen schaar bij me had, want dan had ik al die #$^$%$% draden doorgeknipt. En toen, alsof God mijn gebeden aanhoorden, ging de batterij leeg. HALELUJA! De busreis leek korter dan de vorige keer en we maakten vrij weinig stops. Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat we stopten in Frankrijk en dat ik in het frans bestelde (awesome he) en dat we bij een tankstation stopten, waar ik ff wat broodjes haalde. We kwamen rond 8 à 9 uur op school, en heel toevallig waren mijn ouders er al =D Eenmaal thuis gekomen ging ik douchen en viel ik in slaap, van 11 tot half 6. Toen werd ik gewekt door HZ =.= En 5 minuten later kwam mijn ma binnen om me te wekken, want ze vond dat ik moest eten en het hele verhaal moest vertellen.

En dit was onze BCN werkweek, hope you enjoyed it. Er komen nog wel meer reisverhalen, over Parijs in oktober en aankomend Canada =D Ik zal proberen nog de filmpjes te monteren die ik heb kunnen redden!
Lotsofkissesandhugs! x

See ya next time! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)