16 november 2010

Happy birthday! <3

Precies 1 jaar geleden begon ik mijn blog, so it’s party time!
Het lijkt zo lang geleden, wauw.

Ik wil iedereen bedanken die hieraan heeft meegeholpen, mijn trouwe lezers vanaf het begin af aan, mijn trouwe lezers die reactie plaatsen, de mensen die in mijn verhalen voorkomen, de mensen die blogger hebben ontwikkeld en mijn creatieve brein <3 Thanks! x

Laat ik eerst maar beginnen met mijn blog in cijfers:

  • Sinds 16-11-09 ben ik 1.595 keer bezocht door bezoekers die in totaal 3.047 pagina’s hebben bekeken. De meeste bezoekers kwamen uit Nederland, dat waren er 1.347. Uit de Verenigde Staten 87, België 74, Verenigd Koninkrijk 43, 4 uit Rusland en Duitsland, 2 uit Slowakije, Turkije en Canada (dat van Canada was ik zelf :P). Voor de rest nog 1 uit Finland, Brazilië, Spanje, Hongarije, Israel en Maleisie.
    74 uit België kan ik nog wel begrijpen, waarschijnlijk uit het Vlaamse deel van België. Maar de Verenigde Staten? Rusland? Israël? Dat is mij een raadsel, haha.

JLML goes worldwide!

  • Het overgrote deel van de bezoekers bezochten mijn blog met Internet Explorer 8.0 met 28.04%. Op de tweede plek staat Mozilla Firefox 1.9 met 26.61% en op de derde plek Internet Explorer 7.0 met 23.57%.
  • Ik ben volgens mij vier keer van achtergrond veranderd:P
  • Als mensen op zoek gingen naar mijn blog, deden ze dat vooral via Google, al 160x. Het meest gezochte woord wat leidde tot mijn blog was “engelse chatbox”. Ook word ik vrij vaak bezocht via Hyves en Facebook.
  • Het hoogste aantal bezoekers die ik op een dag heb gehad, was op 10 mei 2010. Dat waren 27 bezoekers die samen 50 pagina’s bezochten.
  • Gemiddeld per maand word ik 139 keer bezocht, per week 32 en per dag 4 keer.
  • In totaal heb ik 84 reacties ontvangen over mijn berichten.
  • Ik heb 9 followers en dat is pas sinds kort.
  • Mijn meest bezochte pagina is de homepage, wat vrij logisch is aangezien als men op de link klinkt, ze op de homepage komen waar al mijn nieuwe posts staan. Niet geheel verrassend staat mijn post over chatboxen op nummer 4. Het allerleukste vind ik nummer 10: onvoldoende saldo. Als ik aan dat moment terug denk, ga ik nog steeds helemaal stuk.

Dat was mijn blog in cijfers :)
Wat is er allemaal in het afgelopen jaar gebeurd. Als ik op al mijn 120(!) geposte berichten terug kijk, zijn de meeste dingen vooral voortgekomen uit mijn bijbaan in Dirk van den Broek. (opvallend dat na mijn ontslag ik een stuk minder ging schrijven..) Waarschijnlijk omdat ik dan het meest contact heb met vreemde mensen. Op school en op feesten kom je niet zo gauw in contact met vreemden. Dat vind ik op zich wel jammer. Stel je voor, je zit in de metro en er komt iemand naast je zitten en vraagt je naar hoe je dag was. Je kletst gezellig met diegene tot je bij je halte bent aangekomen en hebt er zo een nieuwe vriend(in) bij. Maar nee, in plaats daarvan wordt je aangestaard door mensen die je verschijning vrij interessant vinden, maar omdat je vreemd voor ze bent kunnen ze je niet inschatten.
Van al mijn posts vind ik onvoldoende saldo echt één van de geweldigste. Ik weet nog precies hoe die gasten eruit zagen en die blik, classic xD
Dat vergeet ik echt niet meer. Ik weet overigens niet of ik een trend ben begonnen, maar ik ken opeens veel meer nieuwe bloggers! Tenzij zij al blogden zonder het te laten weten, c’est possible. Maar ik vind het feit dat ik een blogspot trend ben begonnen wel leuker klinken :)

Waarom ben ik eigenlijk een blog begonnen? Simpel, er gebeuren zoveel grappige en vreemde dingen in mijn leven, dat ik ze wilde delen met de wereld. Ook wil ik later terug kunnen lezen en lachen over hoe ik was toen ik 16 (en nu dus 17) was en op de middelbare school zat. Stel dat de universiteit nog zwaarder wordt (net zoals de middelbare school zwaarder is dan de basisschool.) en ik terug wil kijken op mijn minderjarige jaren :D Ja, minderjarige jaren, want ik ben nu minderjarig, diploma-loos en werkloos dus meteen inkomenloos. How sad :P Maar dat maakt niet uit, make the most of now!
Ook de verhalen over de reizen zijn geweldig, zo kan ik meteen teruglezen hoe de werkweken op school waren en mijn vakanties met vrienden en ouders. En natuurlijk de doodles, die blijven geniaal! Maak van dit moment gebruik om al mijn oude posts te (her)lezen :)

Op naar nog een jaar!

That’s all folks! x

3 opmerkingen:

  1. Ga je nu een feestje geven? =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. happy b-day;)

    Ik blijf een trouwe volger van je verhalen! ze zijn te leuk! dus ik wens je nog vele grappige jaren toe, zodat blogvolgers zoals ik onze wekelijkse portie humor kunnen krijgen:D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie :)