03 december 2011

Wilskracht

Als er iets is waarvan ik dacht dat ik het had, was het wilskracht. Don’t get me wrong, soms heb ik een ijzeren wilskracht. Nee is nee, en als je geen genoegen neemt met nee, dat wordt het nooit :). Maar als het gaat om dingen die slecht maar o zo leuk voor je zijn, ben ik echt een watje.

Nee, geen gekke dingen, ik heb het over televisie series.

Sinds ik samen met een vriendin en haar medestudent naar de Coffee Company ben geweest en hij mij vertelde over How I Met Your Mother, ben ik verslaafd. Eerst dacht ik: Heh, hoe kan je een serie maken over hoe iemand de moeder van zijn kinderen heeft ontmoet? Na één aflevering ben je toch wel klaar?

I was wrong. Ik heb sinds begin september zes seizoenen HIMYM gekeken. ZES seizoenen, waar zij zes jaar over hebben gedaan om te maken, heb ik in minder dan drie maanden gekeken. En dan nog te bedenken dat ik mezelf heb onthouden om er te vaak naar te kijken. Vannacht was het zo ver, ik keek de laatste aflevering van seizoen 6. Ik had mezelf nog zo voorgenomen om niet meer te kijken tot ze in de VS klaar waren met seizoen 7.

Ik heb vandaag negen afleveringen van seizoen 7 gekeken.

I know, I’m weak! Ik heb tussendoor ook nog House gekeken (heb de hele dag geen zak uitgevoerd, gewoon omdat het kon!) maar uiteindelijk eindigde ik toch bij HIMYM. Waarschijnlijk word ik helemaal gek als ik het uitgekeken heb en dan de hele tijd moet wachten tot eindelijk een nieuwe aflevering komt.

It will kill me! Ik moet echt stoppen met kijken.

Nog eentje. Dan houd ik er echt mee op voor de rest van het jaar..

Who am I kidding.. I’M HOOKED! <3 <3 <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)