22 januari 2011

SE-week voorbij!

Feeeeeeeest! Eindelijk, toetsweek voorbij. Deze ging het kutst van allemaal =D Wiskunde verkloot, economie verkloot, biologie ging wel, frans ging voor het eerst minder. En dit wilt een 8 gemiddeld staan? Dat kan ik alvast op mijn buik schrijven.

Nee, ik ga gewoon de volgende toetsweek vlammen! Niet meer een week van te voren twee hoofdstukken scheikunde maken en natuurkunde sommetjes afraffelen. Ik ga (proberen) echt wat (te) doen tijdens de lessen economie en alles af te hebben een week voor de toetsweek.
Dit zeg ik al sinds de vierde klas, maar dit keer ga ik het ECHT doen, anders ben ik dood. Ik ga ook op examentraining een paar weken ervoor,  dus de onvoldoendes van deze week moet ik zo op kunnen krikken.

Als afsluiting van gym, gingen we skiën in Snowworld. Ik zal het in een zin samenvatting: Deze sport is niet voor mij weggelegd.
Onze ski lerares vond ons volgens mij bijzonder vervelend, maar ja, ik heb nog nooit op ski’s gestaan :O Dus als ik 458459x vergeet mijn handen op mijn knieën te houden en neerga en sneeuwhap, dat kan de beste overkomen.
Ik heb ook een soort van de hele lift opgehouden door niet van de baan af te kunnen komen. Ik wilde niet helemaal omhoog, dus halverwege liet ik los. En toen kon ik niet van de baan af want ik gleed steeds naar achter, terwijl er mensen achter me aan kwamen die tegen me op zouden crashen o.O Total drama.

Skiën, niets voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)