17 november 2012

What’s new?

Het is inderdaad een tijdje dat ik geblogd heb. Ik zie dat ik nog maar minder dan een half uur hebt, dus dit wordt even een samenvatting van wat ik de laatste tijd heb uitgevoerd. Ik zie dat ik echt geen moer heb geschreven, terwijl er best veel gebeurd is. Ik zal het op chronologische volgorde kort proberen samen te vatten en vervolgens de komende dagen alles uitgebreider opschrijven. Dan heb ik in ieder geval iets waar ik de rest van de maand over kan praten!

  • Juli 2012: Ik ben 19 geworden en deed vrijwilligerswerk in Ghana!
  • Augustus 2012: Ik kwam terug van mijn vrijwilligerswerk in Ghana, ik heb geholpen tijdens de IDEE-week, ik heb gewerkt bij GTST en nog andere awesome events, ik heb geholpen tijdens de Anguilladag
  • September 2012: Ik deed mee met een jongerendebat van het stadsdeel ZuidOost, heb gewerkt tijdens de Grand Prix, school begon weer en ik had een vak met biomedische wetenschappen, ik begon met het Honoursprogramma, ik ging naar de Kente dance, ik werd lid van AEGEE, ik begon met basketbal
  • Oktober 2012: Er was een feest, ik ging naar ladies night van Pathé, ik ging op overdrachtsweekend met Anguilla, kreeg een nieuw bijleskind, ik ging naar mijn eerste constitutieborrel, ik ging door mijn enkel en moest naar de EHBO, ik ging op uitwisseling met AEGEE-Bamberg, ik ging in het bestuur als secretaris van Anguilla
  • November 2012: We kregen een tegenprestatie van studievereniging Kraket, ik ging op eerstejaarskamp en op liftweekend met AEGEE naar Hamburg.

Genoeg stof om heel veel over te kletsen! Dit wordt een leuke maand met heel veel spannende verhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)