17 april 2011

Voicemail

Ik ben al bijna een jaar de trotse eigenaar van een Blackberry Bold 9700. Het enige nadeel van het switchten van T-mobile naar Hi is dat mijn voicemail bericht nu ook weg is.
Hij was: Dit is de voicemail van K.E. spreek een bericht in na de pieptoon. HAHAHA
Misschien denk je, wat is daar nou bijzonder aan? Dat is super cliché. Maar dat is het niet. Want elk woord in de zin is uitgesproken door een ander. Dus ja, we stonden in een cirkel met 14 man. Of zeven man en iedereen was twee keer, geen idee. Het was in ieder geval heel erg droog, en nu is hij weg :(
Om een nieuwe voicemail bericht te verzinnen is best een gedoe. Wat of wat zal ik zeggen?
  • Hi, ik ben er even niet, spreek maar wat in na de pieptoon
  • Hallo, met mij, ik ben even niet bereikbaar. Je weet wat je moet doen.
  • Ja? Hallo? Ik hoor je niet. Weet je wat, spreek maar wat in na de piep.
Maar eigenlijk past dit veel beter bij me:
Hallo, ik ben er even niet, geen idee wat ik nu aan het doen ben, want ik heb mijn telefoon eigenlijk 24/7 bij me. Is het dringend, bel dan nog zeven keer, want mijn voicemail luister ik toch nooit  af. Het kost teveel geld en ik ben gierig. Is het niet dringend, stuur dan een sms/ping/whatsapp bericht. Laat vooral niets achter, want dat is geldverspilling :) Het luisteren naar dit bericht is ook geldverspilling, maar ja, dat is niet mijn probleem. Anyway, kun je het toch niet laten, je weet wat te doen. PIEEEEP. Nee grapje, nu komt de echte piep.


Mijn moeder zou echt raar opkijken als ze dit hoort, pfft. Ik ga mijn voicemail nu nog niet inspreken, teveel moeite :) Maar als ik ooit een celeb ontmoet, zou het wel leuk zijn als diegene mijn voicemail in zou spreken =D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)