17 augustus 2012

Wachtwoorden

Sinds ik geïntroduceerd werd aan de computer, begon het dilemma met de wachtwoorden. Momenteel heb ik er zoveel dat ik er gewoon een systeem voor heb bedacht. Voor wachtwoorden voor bijvoorbeeld mijn e-mail adres, gebruik ik iets wat zo logisch is, dat het onlogisch is. Als ik mijn facebook wachtwoord zou vertellen, zou je letterlijk denken: are you fucking kidding me? Zo onlogisch is het. Voor accounts waar ik geen waarde aan hecht, zijn mijn wachtwoorden super simpel.
Voor mijnING heb ik ook een apart wachtwoord. Onlangs moest ik mijn supergeniale wachtwoord vervangen omdat ik hem al een jaar had. De dag daarna, was ik de nieuwe al vergeten.. Wat ik toen deed, was een app downloaden, namelijk password keeper. Ik had daar mijn nieuwe ING wachtwoord ingezet en niet eens onder de naam mijnING, just in case.  Password Keeper moet je ook weer met een wachtwoord vergrendelen. Na drie weken vrijwilligerswerk in Ghana gedaan te hebben, praktisch zonder internet in mijn bereik, moest ik even wat geld overmaken. Ik was mijn ING wachtwoord alweer vergeten. Ik denk, geen stress, ik open gewoon password keeper.

Dat wachtwoord ben ik ook vergeten.

Ik word zo moe van mezelf he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)