13 juli 2012

Bioscoop

Every single time, maar dan ook echt altijd. Ik ging gisteren naar Madagascar 3 (geniale film btw) en het was een 3D film. Pathé Arena (en volgens mij ook alle andere bioscopen) zijn een stuk strenger geworden. Je mag geen eigen consumpties mee (al was dat volgens mij altijd zo, maar als ze het zien he ), ze controleren alle kortingskaarten super goed, zo goed dat die gaat waarschijnlijk al mijn gegevens heeft nu. Als je boven bij de zaal aankomt, controleren ze weer en iedereen heeft zijn zitplaats, niks vrij zitten. Jammer hoor.

Anyway, het was dus een 3D film en die brillen moet je nu kopen voor een euro. Op zich niet duur, maar ik heb er thuis al zoveel. Hoeveel?

Een paar maanden geleden was ik samen met een paar vrienden naar The Darkest Hour 3D gegaan. Ik had genoeg brillen voor iedereen..
Het grappige was, het zijn van die typische allochtone vrienden, overal keihard om lachen enz. Wij hadden onze kaartjes gekocht en hadden vaste zitplaatsen. Maar een van ons had echt een rotplek, dus besloot ze ergens anders te gaan zitten. Jammer voor haar, kwamen de mensen die die stoelen gereserveerd hadden opdagen, dus moest ze opstaan. Toen ze opstond, viel haar 3D bril op de vloer. De meeste bioscoopgangers weten dat het best donker is in een bioscoopzaal, dus wij zaten met onze telefoons overal op de grond te schijnen. Die vriendin natuurlijk helemaal boos en geïrriteerd zoeken, ondertussen liepen de hele tijd mensen voor ons langs die in de stoelen naast ons moesten, wat haar nog bozer maakte. Jongens, jullie konden me serieus opvegen, ik ging helemaal stuk. Op een gegeven moment gaf ze het op en ging ze beneden nog een bril kopen. Haar popcorn liet ze op de grond staan en zei dat we erop moesten letten. Ik was nog steeds aan het lachen, dus mij kon ze eigenlijk niet meer serieus nemen. Drie keer raden wat er gebeurt. Een of andere lompe gozer moest er langs en die gast schopt vrolijk die bak om. Je had de kop van mijn vriendin moeten zien, onbetaalbaar! Het leuke was, dat die film niet tot nauwelijks in 3D was, haha. Ze had net zo goed geen bril kunnen halen. Toen de film afgelopen was, de lampen aan gingen en we die bril praktisch vlak voor ons zagen liggen, toen was mijn dag helemaal gemaakt. Het verbaast me serieus dat ik niet ben uitgedroogd van het huilen van het  lachen, echt ik ging bijna dood. Onderweg naar huis, had ik nog even een haatactie. We stonden in de metro en de deuren gingen automatisch dicht, maar de metro zou nog niet vertrekken, dus was het in theorie nog mogelijk om de deuren te openen. Ik stond bij de deur, terwijl de rest zat. Op een gegeven moment zag ik een paar jongens razendsnel die roltrap op sprinten om de metro te halen. Ik keek en dacht: fucked up, die halen ze niet. Als ik op het knopje had gedrukt, zouden ze het misschien gehaald hebben, maar ik ging er al vanuit dat ze hem zouden missen. Nou, die gasten werden leip, begonnen met shit te gooien tegen die deur, met hun 3D-brillen alles. Oops, my bad haha.

Anyway, waar was ik gebleven.
Ik baal dus dat ik al die brillen heb en ik neem me vanaf nu voor dat ik ze altijd meeneem. Jeez.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)