16 november 2011

Twee jaar JLML!

Jongens, ik ben al twee hele jaren aan het bloggen! Ik moet wel zeggen dat ik het bloggen een beetje achter heb gesteld nu ik een echte student ben, maar ik vergeet mijn blog natuurlijk niet! Ik stond vanochtend op, ging douchen en opeens: Het is 16 november.. Mijn blog is jarig!

Ik schaam me wel een beetje, want precies een jaar geleden had ik mezelf voorgenomen om in het nieuwe jaar diehard te gaan bloggen, nog meer dan het jaar ervoor. Een kijken wat ik ervan gebakken heb.

Mijn blog in cijfers, sinds november 2009:

  • Sinds 16 november 2009 ben is mijn blog 2535x en zijn er in totaal 4351 pagina’s bekeken. Sinds 2010 zijn er 940 bezoeken bijgekomen en 1304 pagina’s erbij bekeken. Slechte ontwikkeling!
  • De meeste bezoekers komen nog steeds uit Nederland (2076), Verenigde Staten (171), België (130) en het Verenigd Koninkrijk (64) En vergeleken met vorig jaar heb ik er nog een vreemd land bij, Luxemburg (1) !
  • Vorig jaar was het zoekwoord dat mijn mensen via Google naar mijn blog leidden engelse chatbox. Nu is het bier. Wat een verandering in een jaar tijd, haha. Van mensen pesten op chatbox tot bier zuipen, slecht, slecht, slecht.
  • Gemiddeld wordt ik 79 keer per maand bezocht 18 per week en 2 per dag, het jaar ervoor was dat 139x per maand, 32 per week en 4 per dag. We gaan achteruit, daar moet wat aan gedaan worden!

Het gaat slecht jongens. Ik zou bijna de schuld geven aan de economische crisis, dat mensen internet nu als een luxe goed beschouwen en het liever gebruiken voor dingen die nodig zijn.

Maar nee, het is ook mijn eigen schuld.

Ik heb namelijk sinds 16 november 2010 maar 35 nieuwe berichten gepost! In één jaar tijd heb ik MAAR 35(!!!!!!) nieuwe berichten gepost! Terwijl ik in het eerste jaar 120(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) berichten heb gepost! En dan nog te bedenken dat over de introductieweek dat CK ook nog wat heeft gepost, een stuk of 3/4 berichten. Dus ik heb in een jaar tijd maar 30 berichten gepost. Dat is gewoon 4x minder dan het jaar daarvoor! You can’t blame me. Ik heb een beter sociaal leven nu, haha. Niks diehard bikkelen voor de toetsweken die eraan komen, waardoor je non stop thuis zit en uit verveling gaat bloggen. Nee, lekker borrelen, feesten, activiteiten organiseren, mensen pesten via whatsapp/ping/sms/facebook! Wat een rotleven heb ik toch, haha.

Het verbaast me nog dat ik eigenlijk bezoekers heb, ik heb mijn blog zo erg verwaarloost.

Ik beloof plechtig dat ik op 16 november 2012 minimaal honderd nieuwe posts geplaatst hebben, na deze post! Zo niet, dan zal ik vanaf 16 november 2012 een hele maand lang ELKE dag een nieuwe post plaatsen.

Op naar een nieuw jaar,

CHEERS!~

xxxx

2 opmerkingen:

  1. ''Zo niet, dan zal ik vanaf 16 november 2012 een hele maand lang ELKE dag een nieuwe post plaatsen.''
    Ik ijk er al naar uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ships, ik moet inderdaad weer gaan bloggen! Ik zal zaterdag meteen beginnen, haha.

      Verwijderen

Dankje voor je reactie :)