28 mei 2011

Nostalgie

Ik heb net even (ja, midden in de nacht) een happy moment: It's over, it's really over! Na twee weken mijn reet eraf te hebben gewerkt, heb ik nu drie maanden vakantie! Daarna hoef ik niet meer terug naar school! Het voordeel eraan is dat ik de hoofden van sommige mensen niet meer verplicht hoef te zien! Sommigen zal ik waarschijnlijk nooit meer zien (of willen zien), what a relief. Geen opgekropte frustraties, irritaties over aandachttrekkende lawaaimakende hooligans, roddels over eigen vriendinnen aanhoren of blikken van 'what the hel are you doing?'.

Misschien denk je: Dat je dat vol hebt gehouden. Nou ja, ik had het niet gekund zonder bepaalde mensen. Het maken van terrorfantasieplannen (ik zou hele posts kunnen maken over die plannen), gossipen over bepaalde zooi, idiote theorien verzinnen, grappen die alleen wij snappen maken en er dagenlang stuk omgaan. Er zijn natuurlijk dingen die ik nooit meer wil zien, maar ook andere die ik wel zal missen.

But a new chapter in my life! Ik hoop dat ik dit jaar wordt ingeloot en een awesome studententijd doormaak, al beland ik in Nijmegen (no offence) met gare mensen met ee droog accent. It doesn't matter. We komen er wel :) xx

ps. There will be lots of blogging this period!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie :)